تاریخ انتشار: یکشنبه 1402/11/29 - 13:12
کد خبر: 496862

در دیدار با مردم آذربایجان شرقی بیان فرمودند؛

رهبر انقلاب: همه باید در انتخابات شرکت کنند/ مردم در ۲۲ بهمن «سرافرازی انقلابی» را به رخ دنیا کشیدند

رهبر انقلاب: همه باید در انتخابات شرکت کنند/ مردم در ۲۲ بهمن «سرافرازی انقلابی» را به رخ دنیا کشیدند

رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به انتخابات ۱۱ اسفند فرمودند: همه باید در انتخابات شرکت کنند. انتخابات رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی است. راه اصلاح کشور انتخابات است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ در سالروز قیام تاریخی مردم تبریز در ۲۹ بهمن سال ۱۳۵۶، صبح امروز (یکشنبه) جمعی از مردم آذربایجان شرقی با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری که قرار است روز ۱۱ اسفند برگزار شود گفتند: همه باید در انتخابات شرکت کنند. انتخابات رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی است. راه اصلاح کشور انتخابات است.

ایشان افزودند: مردم در انتخابات به دنبال انتخاب اصلح باشند. کسانی که در میدان انتخابات وارد می‌شوند، از بددهنی و توهین و سیاه‌نمایی اجتناب کنند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی افزودند: به همه مردم تبریز، همه‌ی مردم آذربایجان، آن مردم عزیز، آن مردم غیور سلام و درود می‌فرستم و به معنای واقعی کلمه آذربایجان مفهوم عشق و غیرت است.

ایشان تاکید کردند: آذربایجان مظهر غیرت، مظهر عشق، مظهر ایمان، مظهر شور و هیجان ایمانی و اسلامی است. این، آن چیزی است که ما هم در تاریخ آذربایجان و تبریز خوانده‌ایم، هم به چشم خودمان در طول این سال‌های طولانی از دوران مبارزات تا امروز مشاهده کرده‌ایم.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفتند: روز بیست‌ونهم بهمن ۵۶ تبریز یک حادثه تاریخ‌ساز بود بدون شک؛ حادثه‌ تاریخ‌ساز یعنی آن حادثه‌ای که این‌جور نیست که شروع بشود و تمام بشود و رفت، نه؛ شروع می‌شود و ادامه پیدا می‌کند و گسترش پیدا می‌کند و به نتایج عالی می‌رسد تاریخ ورق می‌خورد.

ایشان فرمودند: ️چه کار کرد این حادثه؟ حادثه تبریز به قضیه‌ و واقعه‌ نوزدهم دی قم تمام شده در واقع، که رویش را دستگاه داشت می‌پوشاند، ضریب ده‌ها برابری داد، حادثه‌ قم را از قم کشاند به سرتاسر کشور، این قضیه‌ تبریز این بود.

رهبر معظم انقلاب اسلامی گفتند: وقتی که روحیه مقاومت و شور انقلابی و قیام به سرتاسر کشور کشانده می‌شود، نتیجه این می‌شود که بعد از تقریباً یک سال حادثه‌ بیست‌ودوم بهمن اتفاق می‌افتد و ایران از این رو به آن رو می‌شود، تاریخ‌ساز یعنی این.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: مردم تبریز وظیفه را به هنگام شناختند و به وظیفه به هنگام قیام کردند؛ اهمیت قضیه این است.

رهبر انقلاب: همه باید در انتخابات شرکت کنند/ مردم در ۲۲ بهمن «سرافرازی انقلابی» را به رخ دنیا کشیدند

رهبر معظم انقلاب اسلامی در بخش دیگری از فرمایشات خود گفتند: هر کدام از ما وظیفه‌ای داریم. وظیفه دولت، مجلس و دیگر مراکز رسمی، عزم راسخ، کار مداوم، سلامت در عمل، صداقت با مردم و ترجیح منافع ملی بر سود شخصی است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: دشمن را ضعیف و ناتوان فرض نکنیم. شرط مهم پیروزی، شناخت توانایی‌های دشمن است اما نباید از او ترسید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
طوفانی که پرده از چهره غرب کنار زد
برگزاری تجمع دانشگاه تهران در حمایت از دانشجویان آمریکایی
تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
حمایت بسیج اساتید از دانشگاهیان جهان علیه رژیم صهیونیستی
دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
اینفوگرافیک/ قوانین جدید دریافت گواهینامه در سال ۱۴۰۳
دانشگاه امیرکبیر حرکت شجاعانه دانشگاهیان آمریکا و اروپا در حمایت از مردم غزه را ستود
نگرانی شدید تل‌آویو از همکاری‌های دفاعی ایران و روسیه
تصویر متفاوت از اعتراضات دانشجویی آمریکا
بازداشت‌ها در جنبش دانشجویی حامی فلسطین به روایت آمار
سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور»
سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
اکثر آمریکایی‌ها به نتانیاهو اعتماد ندارند
دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد
عمره‌گزاران ایرانی احرام پوشیدند
بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
قهرمان سابق جودوی آسیا درگذشت
طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
اینجا دانشگاه است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top